Table of Contents
ToggleAsistență clienți
Vă stăm la dispoziție cu mai multe resurse
Întrebări frecvente
Comenzi și produse
Întotdeauna încercăm să livrăm produsele în 1-2 zile. Cu toate acestea, uneori pot apărea evenimente care duc la întârzierea livrării. Mai multe detalii aici.
Puteți crea un cont aici.
Înregistrându-vă ca utilizator, veți avea diverse beneficii, precum reduceri exclusive, acces la ultimele noutăți și multe altele!
Modificarea se poate face în pagina de cont, sau la plasarea comenzii. Dacă aveți nevoie de asistență, nu ezitați să ne apelați și vom procesa schimbarea pentru dumneavoastră.
Puteți verifica starea comenzii în pagina contului, sau aici.
De asemenea, puteți urmări adresa de email cu care ați înregistrat comanda, sau puteți să ne întrebați direct, apelându-ne.
Nu.
Plata online, cu card bancar, se face în condiții de maximă siguranță și fără a păstra date legate de card sau titularul acestuia.
Nu, prețul afișat la finalizarea comenzii este prețul final.
Da. Trolerele noastre vin în mărimi standard și sunt potrivite ca bagaj de mână (trolerele mici) sau bagaj de cală (trolerele mari).
Pentru schimburi și retururi
Retururi și schimburi
Puteți afla mai multe detalii pe pagina dedicată politicii de retur.
Pentru retur, vă rugăm completați formularul aferent.
În cazul în care produsul nu coincide cu cel comandat de dumneavoastră (verificăm împreună comanda), vom proceda conform politicii de retur.
În cazul în care sesizați faptul că pachetul sau ambalajul în care a ajuns produsul este avariat în vreun fel, vă rugăm să refuzați comanda completând
Retururile vor fi trimise către S.C. COMBO PELLE S.R.L., la adresa: localitatea Iași, Sat Aroneanu, Comuna Aroneanu, Str. Belvedere, Nr. 20, Județ Iaşi, România.
Puteți beneficia de suport prin oricare dintre metodele puse la dispoziție aici.
În cazul în care ați greșit adresa de livrare sau doriți să o modificați în urma plasării comenzii, vă rugăm să ne contactați prin oricare dintre metodele puse la dispoziție aici.
Desigur. Vă rugăm să ne contactați cât mai devreme și vom procesa schimbările.
Nu putem garanta faptul că readucem acel produs în stoc, dar vă încurajăm să ne contactați și vom face tot posibulul pentru a livra produsul dumneavoastră ideal.